BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 18, 2008

MY LOOKS!!!

Today n hari yg seblumnya boring gila ne bha...ak sampai tia tau mo wat apa..bgn pun lmbat uda bukan ak mo wake up l8 tapi dha mmg tia tau mo wat pa...tapi the bad i ak mesti x smpat nak work out..lau dh jam 11 bgn ehhehe pa la mkna out tue...skrg ne i tgh searching how to b flight attendance kat air asia...heheh tp ak taktau cmana nak apply...korg dapt tlg ka??tapi ada la c 'dia' kan tia suruh la pla...hey siap warning lg urm biar la...tapi tkt gak ak dia marah pyh mo pujuk..skrg ne kat kpala i mcmana nak turunkan berat badan ke thp yg normal hehehe skrg maC normal la tapi i tak puas hati..u guys know i smpai sukat n target i smpai mana...i sukat kat lengan,punggung,waist,paha n betis...Daa so ScarY...tapi i x puas hati kt butt n betis hish...shit ow..i dun want a b a 'Sexy Butt Gurl' tia mo eh..N betis i pn bley tahan cam pemain bola dha i tgk...hihihih..nak bg fit bck kne jog the problem is no body want to accompany me...hish sakit hati tau...if my house near TMN.TUN FUAD sng sket jog kat sana..tggl kt tmpt i skrg ne really x syok i h8 it..but wat i can i do ibkn dari family sng...kan best lau i cpt msuk U kuar je keje n apply umah tuk kmi skuarga...urm bck from da topic is nw i bz lagi dgn my face...hish...u guys want to know that im using sbun baby for my face cz my previous facial foam not suitable dha ngan my skin...so now i dunno what facial foam yg i nak pkai... lg 1 krim loreal i dha hbis la myb tmwrw ...urm..br p beli kat wisma ada offer tau hope still ada lg la...Only rm49.90 tuk 2 krim heheh i suke tau mcm tue offer ne leh jimat duit...myb people say that im tOo obses with my loOks Ahhhh...i DONT CARE..this is me...myself...i tggung pa yg i buat..so suke i la...tapi i like people giv criticsm for me bcoz from there i know how to b better n change sumthing bad in myself....kan3x...hurm hope la i dapat kuRuskan Badan n Hilangkan BENDA alah kat muka whch is pinpal yg JAHAT....n L EMAK yg GILA...they think they will controL me..n make me DOWN!!!! No MORE...Its FERa K...jUst See..mUAHHAHAHAAA

0 comments: